• flat Դժգոհել

Brand Finance բրիտանական խորհրդատվական ընկերությունը ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ ֆուտբոլային բրենդների վարկանշային աղյուսակը

Brand Finance բրիտանական խորհրդատվական ընկերությունը ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ ֆուտբոլային բրենդների վարկանշային աղյուսակը

Բրիտանական խորհրդատվական ընկերությունը ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ ֆուտբոլային բրենդների վարկանշային աղյուսակը:

Ցանկի առաջին շարքը, ինչպես նախորդ տարի, զբաղեցրել է Մադրիդի «Ռեալը», չնայած նրա ապրանքանիշի արժեքը ընկել է 1.846 միլիարդ դոլարից մինչև 1,572 միլիարդ դոլար: Վարկանշային աղյուսակի երկրորդ տեղն զբաղեցրել է «Բարսելոնան», որի ապրանքանիշի արժեքը կազմել է 1,565 միլիարդ դոլար: Երրորդը «Մանչեսթեր Յունայթեդն» է (1,456 միլիարդ):

1. (1):«Ռեալ» Մադրիդ (1,572 միլիարդ դոլար)

2 (3): «Բարսելոնա» (1,565 միլիարդ)

3 (2): «Մանչեսթեր Յունայթեդ» (1.456 միլիարդ)

4 (6): «Լիվերպուլ» (1,398 միլիարդ)

5 (5): «Մանչեսթեր Սիթի» (1,245 միլիարդ)

6 (4): «Բավարիա» (1.169 միլիարդ)

7 (8): «ՊՍԺ» (1.071 միլիարդ)

8 (7): «Չելսի» (1,051 միլիարդ)

9 (10): «Տոտենհեմ» (868 միլիոն)

10 (9): «Արսենալ» (796 միլիոն)

Նշում. 2019թ. վարկանշային աղյուսակում ակումբների դիրքերը ներկայացված է փակագծերում:

Մեկնաբանություն


Նմանատիպ